فعل کمکی- اراده- وصیت نامه کیت میدلتون سرگرمی

فعل کمکی- اراده- وصیت نامه: کیت میدلتون سرگرمی همراه تصویر میلیون انتشار سرگرمی چه خبر از کجا ؟

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی در مورد آب، خوش‌بین هستم / وزیر جهاد کشاورزی

    وزیر جهاد کشاورزی مهم‌ترین مسئله کشت گلخانه‌ای را کمبود تسهیلات دانست و گفت: نبود آب دومین مسئله گلخانه‌هاست در حالیکه باید آب بیشتری به گلخانه‌ها تخصیص داده شد

    در مورد آب، خوش‌بین هستم / وزیر جهاد کشاورزی

    وزیر جهاد کشاورزی: در مورد آب، خوش بین هستم

    عبارات مهم : اصفهان

    وزیر جهاد کشاورزی بااهمیت ترین مسئله کشت گلخانه ای را کمبود تسهیلات دانست و گفت: نبود آب دومین مسئله گلخانه هاست در حالیکه باید آب بیشتری به گلخانه ها تخصیص داده شده است یابد.

    به گزارش ایسنا، محمود حجتی روز شنبه در سفری یک روزه به اصفهان از بازار بین المللی گل و گیاه سپاهان دیدار و شهرک گلخانه ای قرطمان خمینی شهر را افتتاح کرد.

    در مورد آب، خوش‌بین هستم / وزیر جهاد کشاورزی

    وی در جمع خبرنگاران با اشاره به صنعتی شدن کشاورزی و شدت یافتن خشکسالی در کشور، بر لزوم توسعه کشت گلخانه ای تاکید کرد و گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی یکی از نخستین طرح های دولت، توسعه گلخانه هاست که در سال ۹۳ نیز مصوب شده است است.

    وزیر جهاد کشاورزی به اعطای تسهیلات ارزان قیمت جهت احداث گلخانه ها اشاره کرد و افزود: حل این مسئله در وام اشتغال روستایی آینده نگری شده است است.

    وزیر جهاد کشاورزی مهم‌ترین مسئله کشت گلخانه‌ای را کمبود تسهیلات دانست و گفت: نبود آب دومین مسئله گلخانه‌هاست در حالیکه باید آب بیشتری به گلخانه‌ها تخصیص داده شد

    حجتی اضافه کرد: به ازای یک واحد احداث گلخانه سبزیجات ٩٠ درصد صرفه جویی آب داریم و تولید در گلخانه ١٠ برابر زیاد از تولید سنتی است.

    وی با اشاره به کمبود آب در استان اصفهان گفت: با توجه به کمبود آب به مصلحت است که با تکیه به کشاورزان توانمند این منطقه توسعه گلخانه ها را در اولویت قرار دهیم و از آن حمایت کنیم آیا که در بازارهای داخلی و خارجی تقاضا جهت محصولات گلخانه ای بسیار بالاست.

    وزیر جهاد کشاورزی با تخمین اشتغال ١٠ نفر به ازای هر هکتار کشت گلخانه ای، اظهار کرد: گلخانه ها فرصتی جهت صرفه جویی در مصرف آب و زیاد کردن بهره وری آب، توسعه اشتغال، پردازش و بازاریابی و … است که این عنوان آرام آرام در حال شکل گیری است.

    در مورد آب، خوش‌بین هستم / وزیر جهاد کشاورزی

    حجتی با بیان اینکه در برنامه وزارتخانه احداث ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ هکتار گلخانه در استان های متفاوت کشور آینده نگری شده است هست، خاطرنشان کرد: جهت نخستین بار در شش ماهه اول امسال کشت گلخانه ای را به ۱۳۰۰ هکتار زیاد کردن دادیم.

    وی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران در بحث گلخانه ها نسبت به کشورهای دیگر با اوضاع اقلیمی نامساعدتر، عقب هست، تصریح کرد: این کشورها چندین برابر کشور عزیزمان ایران فضاهای گلخانه ای خود را توسعه داده اند ولی امیدواریم با استفاده از نیروهای متخصص سطح زیر کشت گلخانه ها را به دو برابر زیاد کردن دهیم.

    وزیر جهاد کشاورزی مهم‌ترین مسئله کشت گلخانه‌ای را کمبود تسهیلات دانست و گفت: نبود آب دومین مسئله گلخانه‌هاست در حالیکه باید آب بیشتری به گلخانه‌ها تخصیص داده شد

    وزیر جهاد کشاورزی همچنین بااهمیت ترین مسئله این حوزه را کمبود تسهیلات دانست و گفت: نبود آب دومین مسئله گلخانه هاست و باید آب بیشتری به گلخانه ها تخصیص داده شده است یابد تا باغاتی که می خواهند بتوانند سبزیجات بکارند.

    وی در مورد تامین آب گلخانه ها نیز گفت: یکی از راهکارهای توسعه کشت گلخانه ای، تامین آب گلخانه ها از محل آب های موجود است که در اینجا می توان از حق آبه کشاورزان جهت احداث ۲۵۰۰ متر مربع گلخانه در اراضی باغی استفاده کرد.

    در مورد آب، خوش‌بین هستم / وزیر جهاد کشاورزی

    به گزارش ایسنا، حجتی در مراسم افتتاح گلخانه های شهرک گلخانه ای قرطمان شهرستان خمینی شهر نیز اظهار کرد: راهی جز این نداریم که آب را به سمت گلخانه ها هدایت کنیم. استان اصفهان از نظر اوضاع گلخانه ها در سطح میانگین کشور واقع شده است است در صورتی که باید با پرسشها کم آبی اوضاع بهتری داشته باشد.

    وی با اشاره به بازارهای داخلی و خارجی گفت: گلخانه یعنی محصول غیر فصل که این محصول در کشور عزیزمان ایران با داشتن متقاضی زیاد، درآمد خوبی دارد.

    وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه باید به لجستیک محصولات کشاورزی و تولید بذر داخلی توجه کنیم، ادامه داد: پردازش و بسته بندی محصولات و ارسال به بازارهای نشانه باید ادامه دار باشد، در حالیکه یکی از نارسایی های کشور در بخش کشاورزی در رساندن محصول سالم با بسته بندی قابل قبول به بازارهای داخلی و خارجی است و استان اصفهان در این زمینه می تواند پیش رو باشد.

    حجتی با اشاره به پرسشها اجاره و اقساط وام کشاورزان گفت: در ارتباط با این گلخانه باید به دنبال راهکاری جهت سرمایه گذاری و ایجاد انگیزه باشیم.

    وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه نارسایی ها و پرسشها بخش کشاورزی زیاد هست، افزود: در مورد آب خوش بین هستم. ما نباید خیلی سریع ناامید شویم. باغات غرب اصفهان حتی المقدور با آب رهاشده، حفظ شده است و امیدواریم بارش های خوبی داشته باشیم. در استان اصفهان باید آب را به سمت گلخانه ها هدایت کنیم و راهی جز این وجود ندارد.

    وی به تولید بذر در داخل کشور نیز اشاره کرد و افزود: ما باید بذر هیبریدی را تولید کنیم که مردم خمینی شهر در این زمینه می توانند پیشگام باشند.

    به گزارش ایسنا، شهرک گلخانه ای قرطمان خمینی شهر به مساحت ۱۷ هکتار مشتمل بر ۱۵ گلخانه با اعتبار هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبار بخش شخصی و سه میلیارد ریال تسهیلات بانکی احداث شده است هست. در این شهرستان، ۴۰۰ واحد گلخانه ای با مساحت ۷۵ هکتار وجود دارد. همچنین شهرک گلخانه قرطمان خمینی شهر در سه فاز احداث شده است که تاکنون ۱۵ واحد آن در ۱۶ هکتار زمین واگذار شده است و در این شهرک ۱۰ واحد فلفل دلمه ای با رویکرد صادراتی، دو واحد گل تزیینی و یک واحد گوجه گیلاسی و یک واحد خیار تولید می کنند.

    واژه های کلیدی: اصفهان | گلخانه | کشاورزی | جهاد کشاورزی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار